ZF Jednokotúčové - jednokotúčové brzdy a spojky

Čo môžu poskytnúť jednokotúčové - jednokotúčové brzdy a spojky?
Vďaka svojim technickým výhodám, jednoduchému nastaveniu a vhodným vonkajším rozmerom sa elektromagneticky ovládané jednokotúčové spojky a brzdy čoraz viac používajú na automatizáciu mechanických pracovných procesov. Ich použitie siaha od pohonných obvodov systémov s nerovnomerným zaťažením až po presné riadenie pracovných cyklov s vysokou frekvenciou radenia.

Kolesová brzda WBHS 

WBHS kolesové brzdy  sú parkovacie a bezpečnostné zariadenia, ktoré možno v prípade núdze použiť ako dynamické brzdy.
Kolesové brzdy WBHS pôsobia silou generovanou pružinami na oboch stranách kolies žeriavu. Nadrozmerné brzdové čeľuste s lepeným trecím materiálom sa aplikujú na bočné príruby napínacích kolies, čím zabezpečujú trecie sily a tým aj brzdnú kapacitu.
Kolesové brzdy WBHS, navrhnuté ako parkovacie brzdy, ktoré sa majú použiť, keď sa zariadenie úplne zastaví, sa dajú použiť aj ako dynamické brzdy v núdzovej situácii. Pôsobením sily pružiny priamo na okolky kolies minimalizujú namáhanie a napätie, ktoré je inak vystavené prahovým nosníkom a nákladným zostavám žeriavu.

TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE

    Brzdná sila: 50 KN až 120 KN

VLASTNOSTI

  • Ventil na reguláciu prietoku inštalovaný na brzde na dobu riadeného nastavenia 3 až 30 sekúnd
  • Samomazné puzdrá a čapy z nehrdzavejúcej ocele na všetkých otočných bodoch
  • Bezdotykový spínač pre signalizáciu uvoľnenia
  • Brzdové čeľuste sa dajú ľahko odstrániť a vymeniť
  • Vyrobené z vysoko kvalitnej konštrukčnej ocele
  • Menovitá zasunutá vôľa 1 mm na stranu
  • Odporúčaná maximálna vzdialenosť 2 mm na stranu
  • Dodáva sa s uvoľňovacou maticou pre mechanické uvoľnenie brzdy

 Elektro-magetická brzda 3CA2

Brzdy 3CA2 od STROMAGU sú  bezpečnostné brzdy  s tlakom pružiny a elektromagnetickým uvoľňovaním odbrzdením. Sú vybavené automatickou kompenzáciou opotrebenia doštičiek, ktorá zaisťuje konštantný krútiaci moment bez ohľadu na opotrebovanie podložiek.

Kotúčové brzdy CA2 boli pôvodne navrhnuté tak, aby splňali najťažšie podmienky oceľových žeriavov s ťažkým ovládaním, čím sa zaistila bezpečnosť a spoľahlivosť pri dynamickom brzdení. Dnes tieto brzdy reagujú na obmedzenia vysokovýkonného brzdenia bez ohľadu na aplikáciu alebo podmienky.

TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE: 

  • Brzdný moment: 1600 - 3350 Nm
  • Maximálna rýchlosť: 50 m/s
  • Priemer: 445 - 795 mm

VLASTNOSTI: 

  • Elektromagnetická bezpečnostná kotúčová brzda
  • Brzdenie pomocou pružiny
  • Elektromagnetické uvoľnenie
  • Automatická kompenzácia opotrebovania obloženia
  • Brzdové doštičky s indikátorom opotrebovania
  • Prepínač na overenie otvorenia

Brzda QuietLift 

POPIS :

Brzda QuietLift je elektromagnetická brzda s pružinou, ktorá funguje pri statickom a núdzovom brzdení.

Toto riešenie, navrhnuté tak, aby ponúkal dvojitý brzdový systém, je vhodné najmä pre bezprevodové motory, aby spĺňali normy pre výťahy EN81 - 20/50:2020.

Brzda QuietLift, vybavená elektrickým snímačom Warner Electric Sensor (WES), zaisťuje spoľahlivú detekciu a ponúka možnosť sledovania opotrebovania. Táto brzda, ktorá je vybavená inovatívnym nízkohlučným systémom skonštruovaným z ocele, zaisťuje optimálny výkon počas celej svojej životnosti. Okrem toho je brzda navrhnutá tak, aby vyhovovala modulárnym montážnym polohám a veľkostiam podľa požiadaviek vášho projektu.

Ďalšie úpravy pre Vaše projekty sú k dispozícii na požiadanie.

Vlastnosti :

  • Kompaktný dizajn
  • Krútiaci moment 125 - 700 Nm
  • Nadbytočné brzdové okruhy
  • Jedno napätie ako štandard
  • WES: Bezkontaktná detekcia senzorov
  • Tichá prevádzka <60 dB(A) (patentovaný)
  • Modulárna fixácia (jednoduché nastavenie PCD)
  • Pracovný cyklus: 50% pod napätím

Vo Warner Electric už desaťročia pomáhame elektrifikovať hnacie ústrojenstvo našimi elektromagnetickými brzdami. Budujme spolu!

Ako jeden z najväčších výrobcov priemyselných bŕzd na svete poznáme vašich zákazníkov a poznáme elektrifikáciu.
Elektrické parkovacie a núdzové brzdy Warner sú osvedčené, spoľahlivé a čisté alternatívy k hydraulickým a pneumatickým brzdám. Naše technológie sa už desaťročia používajú na elektrifikáciu OEM vozidiel, ako sú vysokozdvižné vozíky, golfové vozíky a pracovné plošiny. Sú ideálne pre aplikácie napájané z batérie v kompaktných stavebných zariadeniach, vonkajších energetických zariadeniach, autonómnych poľnohospodárskych zariadeniach, AGV a ďalších.

Warner Electric: Váš partner pre elektrifikáciu hnacieho ústrojenstvaAktívne spolupracujeme s výrobcami pohonných jednotiek a OEM na cenovo dostupnej integrácii elektrických bŕzd do ich zostáv, aby sme znížili údržbu a zlepšili výkon vozidiel ich zákazníkov.

Naše elektrické brzdy sú:

  • Odolné, testované v teréne a bezúdržbové
  • Ekologické s nízkou spotrebou energie a kompaktným dizajnom
  • Ľahko sa integruje do existujúcich dizajnov
  • Presný a výkonný
  • Dostupné ako vlastné a štandardné
  • Aplikácie Warner AVG

 

Nie ste si istí, aký typ riešenia elektromagnetického brzdenia potrebujete?

Opýtajte sa špecialistu na elektrifikáciu Warner Electric

Pomôžeme vám prispôsobiť riešenie, ktoré najlepšie vyhovuje vašim potrebám hnacieho ústrojenstva, až po veľkosť brzdy a hodnotenie IP.
Zistite viac o našej ponuke na našej novo zverejnenej webovej stránke elektrifikácie hnacieho ústrojenstva.
Kontaktujte nás ešte dnes a zistite, ako vám naše odborné znalosti v oblasti elektrifikácie, globálna výrobná stopa a flexibilita výrobnej linky môžu pomôcť realizovať rýchlejšie obrátky projektov a nižšie náklady na materiál.
Kontaktujte špecialistu na elektrifikáciu Warner Electric ešte dnes

Inovatívne energeticky účinné brzdy Warner Electric pomáhajú výrobcom OEM predĺžiť dobu chodu elektrického zariadenia

Odvetvie off-roadov v súčasnosti prechádza významným prechodom. Cesta začala asi pred 10 až 12 rokmi, keď sa priemysel vysokozdvižných vozíkov začal meniť zo spaľovacích motorov na elektrické pohony. Dnes už aj stavebná technika, presnejšie kompaktná stavebná technika, začala s transformačnou prestavbou na elektrické pohony.Rovnako ako v prípade automobilového priemyslu, národné a komunálne emisné predpisy sa rýchlo stávajú reštriktívnejšími pre terénne vozidlá a zariadenia. V niektorých oblastiach už bolo používanie zariadení poháňaných plynom úplne zakázané. Niektorí analytici sa domnievajú, že do roku 2030 bude 50 % trhu so stavebnými strojmi poháňaných elektrickou energiou.Ako rastie environmentálne povedomie, výrobcovia stavebných zariadení začali reagovať elektrickými zariadeniami, ktoré spĺňajú rôzne povinné emisné predpisy. Poháňajú ich však aj dobrovoľné environmentálne politiky prijaté dodávateľmi stavebných prác a veľkými požičovňami zariadení.Táto nová generácia oveľa tichších zariadení je nielen šetrná k životnému prostrediu, ale poskytuje aj zvýšený komfort obsluhy, zdravotné a bezpečnostné výhody.Warner Electric ponúka inovatívne brzdové riešenia navrhnuté na zníženie spotreby energie na širokej škále batériových stavebných zariadení, vrátane otočných a pásových pohonov na rýpadlách, kolesových a pásových motorov na kompaktných pásových nakladačoch, šmykom riadených, kolesových rýpadiel, kompaktných sklápačov a mobilných zdvíhacích zariadení. Pracovné plošiny (MEWP).Veľmi skúsení aplikační inžinieri Warner Electric rutinne spolupracujú s OEM hnacieho ústrojenstva Tier 1, ako aj s hlavnými inžinierskymi tímami výrobcov stavebných zariadení, aby vyvinuli kompaktné, energeticky účinné brzdové riešenia, ktoré spĺňajú potreby každého vozidla, či už ide o úplne nový dizajn alebo elektrickú prestavbu. Existujúceho zariadenia.Náš proces navrhovania zvyčajne začína jedným z našich existujúcich v priemysle overených brzdových riešení, vrátane populárnych radov PK a CBTB. Po výbere sa začne prispôsobenie jednotky, vrátane hodnotenia IP, káblov na manuálne uvoľnenie, konektorov, snímačov a trecieho materiálu. Výsledkom je „plug and play“ produkt, ktorý môže OEM jednoducho integrovať do svojho hnacieho ústrojenstva.Brzda PK (veľmi tenká) od Warner Electric, vedúca na trhu, je originálny kompaktný a osvedčený dizajn bŕzd v tomto odvetví. Tieto vopred zmontované suché bezpečnostné brzdy zapínania a vypínania sa používajú na parkovanie a ponúkajú možnosti núdzového zastavenia. Striedavý motor vozidla sa používa v kombinácii s brzdou PK na rekuperačné brzdenie vozidla.Medzi výhody tohto cenovo konkurenčného radu patrí jednodielna konštrukcia pre jednoduchú montáž, nižšia spotreba energie, dlhšia životnosť batérie a celkovo nižšie náklady na údržbu. Tieto brzdy sú uzavreté, aby vydržali drsné vonkajšie prostredie. K dispozícii sú modely s krytím IP67, ktoré spĺňajú náročné požiadavky na umývanie.Nová brzda PK určená pre tichší chodNedávno uvedená brzda PK-LowNoise Design je vybavená unikátnym patentovaným systémom tlmenia, ktorý výrazne znižuje prevádzkový (záberový) hluk pod 70 dB. Nová brzda bola vyvinutá pre aplikácie, kde môžu byť vysoké hladiny hluku nepríjemné, ako sú napríklad pohony otáčania pod kabínou na minirýpadlách.Vysokorýchlostné CBTB brzdy s vysokým krútiacim momentom pre E-vozidlá s dvojitým pohonom.Rodina elektromagnetických nápravových bŕzd CBTB je špeciálne určená na použitie na batériách poháňaných vozidlách s dvoma pohonmi s nosnosťou všeobecne do 8 ton (17 900 libier). Tieto pokročilé vysokorýchlostné brzdy s vysokým krútiacim momentom poskytujú spoľahlivú funkčnosť núdzovej a parkovacej brzdy a umožňujú zvýšiť maximálnu rýchlosť vozidla a zvýšiť produktivitu.Vlastný nepriľnavý suchý trecí materiál W134, navrhnutý a vyrobený vo vlastnej réžii, je dostupný pre modely PK a CBTB pre zvýšené požiadavky na vysokokapacitné brzdenie pri veľmi vysokých rýchlostiach. Lineárna rýchlosť trecieho materiálu určuje rýchlostný limit, niektoré brzdy a konštrukčné veľkosti boli funkčne testované pri otáčkach 12 000 ot./min.