Inovatívne energeticky účinné brzdy Warner Electric pomáhajú výrobcom OEM predĺžiť dobu chodu elektrického zariadenia

Odvetvie off-roadov v súčasnosti prechádza významným prechodom. Cesta začala asi pred 10 až 12 rokmi, keď sa priemysel vysokozdvižných vozíkov začal meniť zo spaľovacích motorov na elektrické pohony. Dnes už aj stavebná technika, presnejšie kompaktná stavebná technika, začala s transformačnou prestavbou na elektrické pohony.Rovnako ako v prípade automobilového priemyslu, národné a komunálne emisné predpisy sa rýchlo stávajú reštriktívnejšími pre terénne vozidlá a zariadenia. V niektorých oblastiach už bolo používanie zariadení poháňaných plynom úplne zakázané. Niektorí analytici sa domnievajú, že do roku 2030 bude 50 % trhu so stavebnými strojmi poháňaných elektrickou energiou.Ako rastie environmentálne povedomie, výrobcovia stavebných zariadení začali reagovať elektrickými zariadeniami, ktoré spĺňajú rôzne povinné emisné predpisy. Poháňajú ich však aj dobrovoľné environmentálne politiky prijaté dodávateľmi stavebných prác a veľkými požičovňami zariadení.Táto nová generácia oveľa tichších zariadení je nielen šetrná k životnému prostrediu, ale poskytuje aj zvýšený komfort obsluhy, zdravotné a bezpečnostné výhody.Warner Electric ponúka inovatívne brzdové riešenia navrhnuté na zníženie spotreby energie na širokej škále batériových stavebných zariadení, vrátane otočných a pásových pohonov na rýpadlách, kolesových a pásových motorov na kompaktných pásových nakladačoch, šmykom riadených, kolesových rýpadiel, kompaktných sklápačov a mobilných zdvíhacích zariadení. Pracovné plošiny (MEWP).Veľmi skúsení aplikační inžinieri Warner Electric rutinne spolupracujú s OEM hnacieho ústrojenstva Tier 1, ako aj s hlavnými inžinierskymi tímami výrobcov stavebných zariadení, aby vyvinuli kompaktné, energeticky účinné brzdové riešenia, ktoré spĺňajú potreby každého vozidla, či už ide o úplne nový dizajn alebo elektrickú prestavbu. Existujúceho zariadenia.Náš proces navrhovania zvyčajne začína jedným z našich existujúcich v priemysle overených brzdových riešení, vrátane populárnych radov PK a CBTB. Po výbere sa začne prispôsobenie jednotky, vrátane hodnotenia IP, káblov na manuálne uvoľnenie, konektorov, snímačov a trecieho materiálu. Výsledkom je „plug and play“ produkt, ktorý môže OEM jednoducho integrovať do svojho hnacieho ústrojenstva.Brzda PK (veľmi tenká) od Warner Electric, vedúca na trhu, je originálny kompaktný a osvedčený dizajn bŕzd v tomto odvetví. Tieto vopred zmontované suché bezpečnostné brzdy zapínania a vypínania sa používajú na parkovanie a ponúkajú možnosti núdzového zastavenia. Striedavý motor vozidla sa používa v kombinácii s brzdou PK na rekuperačné brzdenie vozidla.Medzi výhody tohto cenovo konkurenčného radu patrí jednodielna konštrukcia pre jednoduchú montáž, nižšia spotreba energie, dlhšia životnosť batérie a celkovo nižšie náklady na údržbu. Tieto brzdy sú uzavreté, aby vydržali drsné vonkajšie prostredie. K dispozícii sú modely s krytím IP67, ktoré spĺňajú náročné požiadavky na umývanie.Nová brzda PK určená pre tichší chodNedávno uvedená brzda PK-LowNoise Design je vybavená unikátnym patentovaným systémom tlmenia, ktorý výrazne znižuje prevádzkový (záberový) hluk pod 70 dB. Nová brzda bola vyvinutá pre aplikácie, kde môžu byť vysoké hladiny hluku nepríjemné, ako sú napríklad pohony otáčania pod kabínou na minirýpadlách.Vysokorýchlostné CBTB brzdy s vysokým krútiacim momentom pre E-vozidlá s dvojitým pohonom.Rodina elektromagnetických nápravových bŕzd CBTB je špeciálne určená na použitie na batériách poháňaných vozidlách s dvoma pohonmi s nosnosťou všeobecne do 8 ton (17 900 libier). Tieto pokročilé vysokorýchlostné brzdy s vysokým krútiacim momentom poskytujú spoľahlivú funkčnosť núdzovej a parkovacej brzdy a umožňujú zvýšiť maximálnu rýchlosť vozidla a zvýšiť produktivitu.Vlastný nepriľnavý suchý trecí materiál W134, navrhnutý a vyrobený vo vlastnej réžii, je dostupný pre modely PK a CBTB pre zvýšené požiadavky na vysokokapacitné brzdenie pri veľmi vysokých rýchlostiach. Lineárna rýchlosť trecieho materiálu určuje rýchlostný limit, niektoré brzdy a konštrukčné veľkosti boli funkčne testované pri otáčkach 12 000 ot./min.